Friday 18 April 2014

abc cooking :: 完

只係報咗六堂的我,已經上晒lu~


三月時學咗粟子蛋糕:
 photo rsIMG_9568copy_zpse795bdfd.jpeg

除咗緣茶之外,粟子蛋糕我都好喜愛的。但原來整個粟子蓉,又要唧出嚟,都幾煩。。。仲要自己手勢差,整得好肉酸囉~~ 味道係好的,但多工,响屋企好難自己整。


淨返兩堂,咁啱想學的兩樣响正同一日,一個上午一個下午,唔駛我走多轉。上午學的係chocolate mousse cake with nuts,其實同之前的tarte au chocolat差不多,但呢個mousse cake就唔駛焗。
 photo rsIMG_9643copy_zps618fb162.jpeg

真係好好好好味!!好味到拍得住响酒店食到的。喜歡濃厚dark朱古力味的一定會十分喜歡。但上堂時我的忌廉打過龍咗少少,識食的可能會覺得mousse的質感可以再滑啲,但味道真係非常好。


下午學的就係芝麻奶凍加芝麻脆脆薄片。據老師講係全個蛋糕課程最簡單的。的確係喎!個芝麻奶凍真係十分鐘就搞掂(雪凍時間另計),响屋企整返真係零難度。 我已經打算轉頭落街買芝麻醬整喇。
 photo rsIMG_9639copy_zpse82dd64a.jpeg


作為黑芝麻粉絲,梗係覺得好好味啦,我出街好少食「奶凍」之類的甜品因為我唔鐘意純奶味甜品(但我又會飲牛奶)。加咗喜歡的黑芝麻連食幾杯都得,嘿嘿。。。


結果一個15cm的chocolate mousse cake + 五杯芝麻奶凍我同陳某兩日就清晒。



4 comments :

  1. 我揀不到六款想學既堂,所以無入會,你個朱古力蛋糕正正是我想學的 :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我想學佢高班嗰啲cakes,但學完六堂後其餘的我都不太興趣....

      Delete
    2. 點解呀??教得唔好嗎?

      Delete
    3. 其餘的cakes 唔太想學整,好啲好頽~~haha

      Delete

linkwithin

..