Saturday 19 April 2014

可一・不可再 :: 尖沙咀咖啡弄

平時出街食都唔會特登blog,但今次真係值得紀錄一下。咖啡弄十二點開店,我地十一點半前已到,唔係第一輪入,而我地竟然繼續等!!!!


本身十一點前已經到咗尖沙咀,但見未有人開始排隊,所以去咗city'super同pageone購物一下先(原來的計劃都係去完買嘢先去咖啡弄排隊)。本來我地諗住唔係第一輪入就唔會等。點知入完人後,我地係隊頭(!),而排隊頭走咗又好似唔太甘心。心想如果下次想食都應該要十一點開始排先可以第一輪入到,又要浪費一小時排隊的話,不如今日一氣過(仲要,嗰時已經等咗一個鐘,等咗一個鐘又食唔到,怨氣好重的。。。)。今次排隊時間已經破咗我個人紀錄,陳某都話應該冇乜機會再嚟食啦,咁排法,我都極不願意再浪費我地兩個人的時間啊。。。(本身的排隊極限係半小時)


好彩排咗咁耐坐到好舒服的窗口位,心情靚返。(但可惜望出去的係投注站景,唔係別緻小街)
 photo rsIMG_9655copy_zps9b873e99.jpeg



食物方面,三文治類好唔錯!本來以為一份夠兩個人share,因為諗住叫甜品,點知餓鬼上身,兩人食完一份我覺得唔多夠飽,結果再叫多份。
 photo rsIMG_9689copy_zps557e6b25.jpeg


甜品揀咗草莓waffle,本身係配草莓雪糕,但作為枺茶控的我轉咗做抹茶雪糕,雪糕味道非常普通。就算以waffle同草莓嚟講,之前响首爾食到的美味程度遠遠拋離呢個好多好多條街。想再食美味的waffle睇嚟都要返去首爾。其實呢個唔係難食,但有比較之下真係差得太遠。


我同陳某都一致認為成餐的亮點係咖啡!點咗曼特寧咖啡,其實冇乜idea會係點,但一飲落-有驚喜!詞窮的關係唔太識形容,好飲的程度係。。唔。。。如果我响心情「爭少少」時可以好悠閒咁享受呢杯咖啡內心會暗喜,life is not that bad....就係咁。


結論:下次會再叫曼特寧咖啡,再explore其他啡(如:曼特寧+巴西)。再遊台北的話一定會去(唔駛排隊等位的話)!



4 comments :

  1. 睇落好好食!!!我Sat都有去銅鑼灣果間...但估唔到開在咁耐都要排長龍!最後排左一陣就頂唔順放棄~~haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 味道真係唔錯的!如果唔係咁排隊法,都會成日想食架。都唔明點解冇得訂枱 ~___~

      Delete
  2. 無得訂枱先可以製造旺場嘅感覺吖嘛~ :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要人咁樣排隊,嚟緊夏天烈日當空都幾辛苦。。。

      Delete

linkwithin

..