Monday 25 November 2013

日系精緻旅遊app / e-book by ことりっぷ

我的日本人日文老師極度熱愛旅遊,佢推介咗個*日本*旅遊書系列ことりっぷ co-trip俾我,淨係睇個網頁都已經賞心悅目(好喜歡的小甜日系風),而呢個ことりっぷ co-trip 系列對象係工作女性,自己去一個悠閑的三日兩夜的小旅行,鐘意去吓cafe、食吓甜品咁(講緊我??)。


 photo rsIMG_8446copy_zps04fb0366.png


佢有真書同ebook,ebook就係download咗佢的app之後再買,既然屋企的書櫃係爆棚的,我的virtual bookshelf 都唔應該吉吉地掛,無聊地download咗好幾本落嚟試睇(每本開咗後可以睇十分鐘)。見到滿滿的virtual書櫃,又開心又滿足(自我淘醉)。


本來諗住download(堅買)本ebook來計劃嚟緊的旅程(人生的第一本ebook!!),但陳某叫我不如去買本真書,有本書响手開心啲喎,又可以寫吓嘢,但明明佢冇份plan行程,我又唔鐘意响書度寫嘢。(結婚週年日其中一個節目就係去日本書店訂呢本書,希望快啲收到!!)


講返本書,入面的排版非常精美,而封面仲係好靚日式的和風柄,佢的website話:「全種類違う柄なので、お部屋に並べるのもすてきです」,大約意思指每本書的和風柄都不同,排列出嚟好靚咁話,我都想書架有成層ことりっぷ 啊。內容方面,只係睇咗十分鐘,唔夠時間仔細睇,但我相信會有啲香港旅遊書冇的推介,(希望)減低响外地撞到香港人的機會。


最衰佢ebook冇香港嗰本,好有興趣知响日本人的眼中香港有咩girly又悠閒的地方呢。


前幾日响pageone見到co-trip中文版,但只有大路城市如東京、京都、大阪同沖繩,想要其他日本城市,都係要睇返日文版。




10 comments :

  1. 好介紹,等我又玩吓先~日本本土嘅旅遊書好過香港出嗰啲好多,唔會一本厚過電話簿,但大部份內容只係買嘢同食嘢。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同埋去日本的話,睇日本人的介紹好似到位啲~

      Delete
  2. 嗚嗚嗚嗚嗚~揾咗好耐都揾唔到個app,原來要login咗先見到電子書籍條link

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好似响佢website 㩒入 itunes 條link,用電腦download,之後轉去iphone度,冇印象要log in wo ~~
      download到未呢~~

      Delete
    2. 結果都係裝唔到呀。。。我用android,最後揾到個app,但話個app唔available比我個地區。上網睇過話個location係跟張SIM卡喎,即係無得改。。。

      Delete
    3. ohh no.......... 等我試吓用陳某部android機睇download到冇,如果我搞得掂再同你分享~

      Delete
  3. 呢本書有出中文版架, 我上次去日本掃左5本日文版番黎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀我見有中文,但冇日本版咁多地方,好似只係有大路地方呢。

      Delete
    2. 係呀, 不過好似開始越出越多喇~

      Delete
    3. 輕輕地細細本呢個系列真係幾好!

      Delete

linkwithin

..