Saturday 1 June 2013

弁当生活 :: 第一擊

返咗咁耐工都冇諗過帶飯返工。第一:唔鐘意隔夜飯餸;第二:唔鐘意微波爐翻熱食物;第三:懶得帶飯盒,公司附近總可以解決午餐掛。

但响呢頭返咗兩年多,餐廳選擇真係好少,四十幾圓一餐的都係食得頽,冇約人都係食大家樂,做咗大家樂常客無幾耐,開始頂唔順,令我認真諗諗帶飯的可能。依家唔帶飯的第三個原因己被推翻,接落來就諗諗點解決原因一同二。

經過一輪research,開始研究日本人的弁当,原來佢地的弁当係室溫食,唔會翻熱喎,啱晒我口胃。日本人又唔會將弁当擺响雪櫃,就算天氣熱,佢地有便當用的防菌膠膜,含wasabi等消毒成份(!!),放响食物面頭就可以有助防止細菌滋生,香港當然唔覺有得賣。但好好彩俾我搵到一個叫Gel Cool的日本品牌,佢的飯盒蓋有內置ice pack,咁唔駛放入雪櫃雪到凍冰冰,但又可以keep住食物cool唔變壞,個外型仲要幾靚吓,我本身都諗住買個好靚的日本飯盒提升自己的帶飯同食飯盒意慾,真係啱晒!!!


快快手place order,跟手訂多幾件便當accessories。非常efficient的服務,我只係揀普通air mail,一星期後就收到呢個日本寄來的包裹,好開心~~~~
 photo rsIMG_6733copy_zps1fc68544.jpeg


包裹內容:
Gel Cool飯盒
蛋模(city'super都有得賣)
飯團模
silicone cup(見啲靚靚日式便當都有用呢啲架)
 photo rsIMG_6683copy_zpsfc3c1b9d.jpeg


星期五收貨,我仲有個weekend諗諗可以整咩食。响等待包裹時,趁書店減價買咗呢本MASAの楽楽弁当,仲有参考吓之前買落的日本人妻食譜:
 photo rsIMG_6747copy_zpse92f5bf6.jpeg



第一星期的便當生活,開始!


人生第一個弁当:自煮的三色豆雞球
 photo rsIMG_6729copy_zps29670a4a.jpeg


冇餸唔知煮乜好。。。就咁hard boiled egg加少少木耳,有啲九唔搭八,唯有靠兔仔蛋搭救。
 photo rsIMG_6730copy_zpse88b4b4d.jpeg


本來呢日唔諗住帶飯,但之前一晚返娘家食飯有好多飯餸淨,有得帶走。炒蛋呢啲乾身餸隔夜都可以,豆卜就太濃味又有汁,唔隔夜會好啲。。。
 photo rsIMG_6731copy_zps7061892c.jpeg


第一個星期帶咗三日飯,都不錯啦!但帶飯對我來講最困難係買一個人的餸,真係冇可能。買得多隔多日食菜同肉都不太新鮮,呢個真係要諗諗。

No comments :

Post a Comment

linkwithin

..