Sunday 23 June 2013

河內假期

當你睇到呢個標題時,我地。。。已經從河內返來了!本來,如果可以選擇的話,是想趁三四月比較涼時遊河內(河內同香港氣候相約,都有冬天)。奈何要就陳生的讀書時間表,為咗唔想佢玩得唔盡興(其實係佢打死都唔三四月去旅行),最後等到六月學期考試終結先去。

 photo rsIMG_7099copy_zps40bfa583.jpeg


如我所料,河內六月已經好熱。响香港已經覺得太熱頂唔順的我,去到更熱的河內,簡直要了我的命!我地旅程的第二/三日,氣溫去到攝氏38至42度,頭頂可以煎雞蛋。好彩之後兩日天陰同落雨,氣溫降至25至28度,我地先不至於被迫留在酒店避暑。

去越南,最麻煩就係搞簽証。有兩種做法:一係自己去越南領事館搞visa;又或者透過agency或酒店,足不出戶申請visa letter,去到越南機場搞visa on arrival。怕麻煩的我,揀咗。。做法一!因為攞咗visa letter,仲要帶備美金、相片去到越南整落地簽証。要額外預備呢啲嘢,都會帶來壓力。尤其上網都見到有人响呢part奶嘢。去到越南機場就証明我揀啱咗,visa office一堆人响度等緊。以越南人的效率,再以我的性格,一定會等到黑面。

經過上次去巴黎的白色恐怖經歷,今次起行前花咗好多時間search越南/河內的scams!從人地的痛苦經歷吸取教訓,希望唔好再中招。好幸運,今次的行程頗順利,但小心駛得萬年船,去之前同旅途中都一定做足research,提高警覺。

越南的一個大scam就係的士,尤其係往返機場的士。如果你隨意跳上一架,佢會打你去到「你訂了的酒店」,然後就會有職員話你知間酒店full咗,再車你去另一間。聽落都覺恐怖!所以我地透過酒店幫我地安排機場接送,放心好多。

响高度警戒同沒太大期望之下,這趟旅程比預期中開心~~~

買咗少少手信,有越南咖啡豆、刨絲器、救我一命的大扇。。。
 photo rsP1190069copy_zps296281ee.jpeg

真係冇乜嘢買,連手信都不太靚,又冇乜食物可帶走,最好食的都食咗落肚。戰利品相真係削咗啲(仲有少少磁石同明信片冇上鏡,明信片仲要到依家都未搵到。。。唔知去咗邊)。

No comments :

Post a Comment

linkwithin

..