Friday 14 June 2013

巴黎七不愉快事件簿

這次的巴黎的遊記,我決定唔寫睇景點行街部份,反正巴黎景點未去過都知有乜,反而好想分享所發生的「不愉快事件」,因為我地成個巴黎旅程都頗不愉快! 其實回想一下,呢個trip真係由頭黑到落尾,不得不信邪。

事件一:
今次的住宿,我們捨酒店而揀了租apartment。我們租住的apartment位於第四區Le Marais,地點方便至極,可步行至大部份景點。本來好地地,但入到單位打咗個突-實在太核突!!!同上網睇相好大分別!!!!就連厠所都好核突!!每晚返到單位都好唔開心。呢間「巴黎核突屋」令我同陳生都好難忘。

但apartment的門口好似Before Sunset女主角Celine的公寓啊~~~除此之外真係冇乜可取。


 photo rsP1170728copy_zps2af18e0f.jpeg


事件二:
呢件事都不算太不愉快,但即管記錄吓。話說我地响巴黎其間撞正香榭麗大道聖誕亮燈儀式。儀式傍晚六點開始,我地大約五點四十五分就响度等。啲嘉賓都陸續到來,但到六點0五分都冇聲氣開始。等多十五分鐘,腳開始軟了,都唔似就快開始,我地就放棄離開!心諗有冇搞錯,呢啲大型official活動都遲咁多。
 photo rsP1170835copy_zpscf5fbcd3.jpeg


事件三:
呢件事每次諗起都又嬲又唔開心!!我地遇上咗班福佳細路,中咗佢地招!!!!︿&*&(*(&&︿&︿%︿%$︿%*︿&&!!!!!!!!!!!!!!@#%$#@#%#$︿%$%#%$%︿%$%︿$#%$#$︿%︿!!!!!!!!!!!!!
(如想知咩事,可私留)


事件四:
我同陳生都不約而同腳痛!!!佢腳踝痛(痛到腫咗嗰隻),我就膝頭痛,每行一步都好痛 X 兩個人,鳴鳴鳴。。。


事件五:
我地計劃咗去凡爾賽宮當日,由市區去皇宮的列車停開。去到車站諗住問職員有冇其他車去,已經好好聲氣用法文問佢,佢都話班車冇開,冇架喇;另一班遊客用英文問佢,佢直情當聽唔到。態度差到冇人有。
解決方法:我地摶一摶,上咗架火車去有'Versaille'的站名,諗住點都去到附近掛。好彩俾我地撞中,呢個站都係响凡爾賽宮附近,只係行多十五分鐘。但我地腳痛喎。

 photo rsIMG_4952copy_zps02fa4ff7.jpeg


事件六:
腳痛,就自然行得慢。巴黎的地鐵站好多都冇扶手電梯的,由月台行到出閘都有兩層樓咁高。某次我地响Île de Cité西堤站行上去出閘,用近乎蟻躝的速度,慢慢行上去(幻想吓兩個腳痛的人都已經行到好攰了)。行行吓,陳生覺得唔對路,擰轉一望,有幾個後生仔响度開緊陳生背包!!拉鍊已經拉開咗!!陳生即刻指住佢地高叫THIEF!!!!! THIEF!!!!! 佢地就舉晒手話Nothing,之後行返落月台(仲唔係賊???唔係上緊去出閘架咩,做乜倒轉行返落去)。好彩,我地冇損失,同埋遇到的只係九流扖手。如果我地遇的係專業扖手,以我地咁攰的狀態都應該得手了。但咁樣俾人開袋,真係嚇一嚇,好緊張。

 photo rsP1180383copy_zps4e941655.jpeg


事件七:
一不離二,衰開有條路。本來我安排咗蒙馬特山作為最後一日的行程。但經過咗事件一至六,都暗暗覺自己時運低,而蒙馬特山又係出名最多呢啲「事件」發生。雖然很可惜,但為咗安全同peace of mind,決定放棄呢個必遊景點,行吓街就算。但都俾我地遇到。。。(如果去埋蒙馬特山,會否有更差的事發生???)

好地地入咗一間餐廳食lunch。餐廳前半部分坐咗不少當地人,侍應帶我地入去冇乜人的後半部分,我地都不以為意。到點餐時間,我地各自點咗一個當日主菜Plat du jour,侍應話:With soup & salad,咁我地話OK。 到賬單來時,我地都好驚訝,點解點咗兩份(每份)十幾歐圓的Plat du Jour,加埋會變咗七十幾歐圓???

佢第一張俾我地的賬單,鬼畫符咁,真係唔X知佢寫乜,但總數就寫得好清楚。我地請佢俾過張電腦打印的單我地,等我地望吓點解變咗七十幾歐。
 photo rsIMG_5052copy_zps04b6b8e3.jpeg photo rsIMG_5049copy_zps252cba3e.jpeg

侍應都好識趣,放低賬單就快快趣行開咗,俾空間我地接受呢張賬單。我地起先呆咗,點解頽餐會食咗七十幾歐???問侍應後,先知原來自已點咗咁多嘢(問完佢嘢即刻閃咗去,身有屎咁)。

1. 兩份Plat du Jour,加埋廿幾歐
2. 我地叫佢拎清水,佢俾咗spring water
3. 沙律同湯的價錢,原來,佢係問我地'with soup & salad ?',而唔係話我地知跟soup & salad,侍應幫我地揸主意,揀咗最貴的湯同沙律,加埋四十幾歐
4. 仲有不知明的收費,佢話係tax,但所有細項加埋同佢寫的總數都唔對。連加數都計唔好就呃人?????????

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!怒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄(☄ฺ◣д◢)☄凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)凸( ̄へ ̄)


之後越諗就越嬲,這次絕對不能妥協。我地商量好對策,就攞住賬單去到較多人的餐廳前部份同佢講數(大大聲講,等其他食客知呢間係黑店)。

1. 兩份Plat du Jour,加埋廿幾歐 ➩ 呢個當然有叫
2. 我地叫佢拎清水,佢俾咗spring water ➩ 我地叫清水,做乜俾spring water?
3. 沙律同湯的價錢,原來,佢係問我地'with soup & salad ?',而唔係話我地知跟soup & salad,侍應幫我地揸主意,揀咗最貴的湯同沙律,加埋四十幾歐 ➩ 就算你問我地要唔要我地講咗OK,我地都冇話要邊一款沙律同湯,你點justify幫我地點咗最貴的沙律同湯?? photo rsIMG_5051copy_zpsd02d99e2.jpeg
4. 仲有不知明的收費,佢寫係tax,但所有細項加埋同佢寫的總數都唔對 ➩ 呢個仲離譜,法國餐牌價錢理應含稅,你另外收稅,唔跟法例???仲有,你啲數加埋都唔啱,你張單錯!!

起初,侍應企硬。但我地都企硬,黑面,唔驚佢。講咗一輪,佢屈服,收咗我地44歐,係兩份套餐的價錢。其實都係老屈,但冇辦法,我地差不多時候要出機場。同埋就算報警的話,警察都可能一樣黑底。我地條氣都唔多順,去咗tourist information centre反映我地被昆。職員聽到都替我們不值,搖晒頭。又醒咗幾個巴黎遊客生存小貼士(但我地都出機場了)。

之後就買多少少嘢,坐車出機場。check in, immigration,去到閘口前鬆一口氣,我們的旅程終於完結了!冇試過去旅行想快啲完。留多一日都唔知會有乜嘢事發生。

以後都唔想再嚟巴黎了!!!好彩我已經去咗第四次,真係more than enough,連陳生第一次去,都話唔駛再去(理念一致)。最多真係想買嘢的話,嚟個short day trip,買完嘢快快趣走,此地不宜久留!

2 comments :

  1. 嘩,咁查實你哋咩事腳痛?有時啲明昆遊客的店舖或人,都係睇死啲遊客怕麻煩,多一事不如少一事。而且出得去玩,都有些少多餘錢,所以明搶咁滯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能行得太多,又或者我天氣凍又著短褲。。哈哈!!!
      我估佢地都係恰遊客費事"R",但真係好差囉。。。。日本,台灣呢啲地方,真係少聽有呢啲事發生!

      Delete

linkwithin

..