Friday 18 October 2013

台北單人遊 :: air + hotel

呢次的台北遊真係令人好興奮,因為從訂機票到起行只有短短三日,唔知將來有沒有機會破這紀錄。

多得facebook pages,啲旅遊資訊真係唔駛自己搵就响自己眼前。日日都見到飛邊度平,好難抗拒。。。今次訂的係長榮週末劈,飛台北的特價機票,早去晚返,雖然三日兩夜唔多夠,但留低陳某一個响香港工作自己去玩,好似唔係咁好。。。(我要克服呢個障礙)

因為只係去三日兩夜,為咗玩盡啲(為咗旅行,你可以去到幾盡??),訂了早上七點半的班機。七點半啊!!!我之前最早都係坐星航的SQ1,早上八點的機。七點半的班次,即是我要大約六點到機場,五點前起牀。。。當然之前一晚都不會瞓得太好,三日兩夜後殘晒。。。
 photo rsIMG_7779copy_zps5ee355b2.jpeg


酒店就揀咗台北車站附近的City Inn III,位置非常好,响台北站同中山站中間度,去呢兩處都非常方便。房間亦非常企理光鮮(一個人,最驚啲離奇怪氣的房間。。。),洗手間都好乾淨。好彩咁last minute訂都仲有房呢。
 photo rsIMG_7800copy_zps63afd60b.jpeg


地下個pantry,可以自己沖茶或即磨咖啡,正~~~
間房仲有洗衣機、雪櫃、水機、多士爐等等,有閒情日誌的話可以响度食返個早餐先出街。
 photo rsIMG_7795copy_zps0ae7f822.jpeg


仲有個好靚的洗手間,就算去到未有得check-in上房,都可以稍稍梳洗一下。


check-in時仲送咗張悠遊咭俾我,去到入錢就用得,煩少樣都好呀。
 photo rsIMG_7787copy_zps5e93a6ec.jpeg



雖然book機票到出發只有短短三日時間,但呢三日內陳某已經對我進行洗腦,不停叫我唔好買嘢返嚟,唔好買嘢,唔好買嘢。今次去台北,只係拖咗個喼,旅行袋都冇帶多個。。。






No comments :

Post a Comment

linkwithin

..