Friday 28 December 2012

Gossip Girl的啟示

雖然我不再是十八廿二,雖然我很不喜歡美國,但我竟然幾喜歡gossip girl,係我第二套由season 1第一集睇到去最終回的美國劇集(第一套係sex and the city,嗰時我就真係十八廿二睇埋啲中女劇,時空交錯??!!)。

一開始被Blake Lively的笑容吸引(好甜美啊),睇睇吓都覺得Leighton Meester也很漂亮,golden boy名符其實真係golden boy。每集女主角們的styling總令人目不暇給,就連配樂都很出色。起初樣衰的Chuck都越睇越型(加上behind the scene的迷人英國腔 @.@)。不合情理或過份兒戲的劇情總會有,去到呢啲部份唯有得啖笑,一笑置至。

Photobucket
Photobucket
Photobucket


來到大結局,gossip girl終於現身!其實成套劇一路睇時都冇乜理過邊個係GG,一直以為有冇GG呢個人都不太重要。但原來去到最後,故事的核心都離不開權力同階級的爭鬥。原來,呼風喚雨,一隻手指就捽得死大家的GG就係平時被大家看低,最不顯眼的D。為這謎底拍手叫好!好警世啊。nobody出身,如何成為somebody?都係老生常談的,默默的努力、付出,不自誇不張狂,還要忍耐。一啲平時自以為好強,講就講到自己天花龍鳯的(呢啲人到底係自大定自悲呢)極其量都只係華麗空殼一個。而外表平凡不起眼,內裡暗藏強大實力的先係真正的人上人。講到底,直正有實力的話都無需同其他人講自己幾勁幾犀利吧。

明知故事純屬虛構,但睇完這very happy ending後心情都相當愉快呢。

No comments :

Post a Comment

linkwithin

..