Thursday 29 November 2012

Life of Pi 書 + 電影 @ UA Langham Place〔30.11.2012〕

【30.11.2012】今日呢戲都睇埋了,呢個故事始終用文字表達會好啲,幻想空間會更大,轉化做影像反而有啲失真同過火咗少少。



本來好樂觀地諗住去旅遊前寫咗呢篇blog,但我到出發日下午仲未執好行李(仲要返工!),真係諗都唔駛諗。

Life of Pi呢本書,我好耐之前已經睇咗了,當時我仲响英國,應該係2002年佢攞咗man booker prize無耐,我就睇咗(以前仲未有買完書mark低購買日期的習慣)。估唔到差不多十年後先拍戲。


Photobucket


記性麻麻的我,已經不太記得呢本書的內容細節,但印象很深的是,呢本書的確好好睇,睇時最好係放緊假,因為一開始咗你基本上唔會想擺底。。直至睇完為止!很powerful很有深度的一個故事。唔知電影又拍得如何呢?我諗我要等到聖誕先有時間去睇了。


No comments :

Post a Comment

linkwithin

..