Friday 16 November 2012

週年之旅倒數十二小時

終於,結婚一週年之旅,今晚出發!

「今晚出發」呢句話一啲都唔簡單,當中絕對有血有汗有淚,陳生的chur爆business trip,今朝零晨一點幾先到屋企(詭異的係佢已經執完行李,但我未),之前四日朝八晚二的工作時間都仲未夠,仲未計一條都要做六小時的MSc assignment(共五條),出trip期間要submit。一日幾多小時先至夠用呢???仲有,上星期的這天,我發現咗一樣關於呢個trip啲嘢 ....... 足以令我來回地獄又折返人間同黯然咗兩日。禍不單行,最差的事總係一齊發生,仲唔係Murphy's Law的最佳例子??

但過去的已成為過去,做人總要向前看,所以我地決定忘記所有不快,好好地享受這個週年之旅,我仲準備咗份大大禮,諗住俾陳生一個驚喜,希望令這旅程更難忘啦~~~

No comments :

Post a Comment

linkwithin

..