Tuesday 22 July 2014

從曼谷到福岡 :: 邂逅螢火蟲

依家諗返起都好似係好耐之前的事了。

話說我地年頭的時候已經訂好package諗住六月頭端午節假期去曼谷行下食吓spa吓。。。嘆吓休息吓咁。誰不知出發前一兩星期,曼谷軍事政變,開始戎嚴.... etc。其實睇新聞覺得曼谷市面係和平的,但呢個時候去點都好難好relax 咁享受呢個假期,好緊張地玩真係不太好,再加上陳某都幾唔想去(不停話好危險,EE哦哦),思前想後,响出發前一星期決定取消曼谷之旅(但我花咗好多時間心機搵同book spa / 餐廳,鳴,但一個唔盡興的假期真係浪費假期啊),推倒重來,臨時決定改去福岡+九州!好耐冇來的日本,終於有機會再嚟喇~~~~(心情好激動)


只有七日plan行程,時間緊迫!响香港的七日快快趣睇福岡九州旅遊書大概有個概念,決定要整九州JR Pass,etc。其實香港睇咗的作用都不大,因為六七成行程係去到日本先諗,之前一晚計劃聽日去邊,搞到晚晚都好遲先有得瞓。


可能因為太遲book package,冇得直飛福岡,坐CX經台北去福岡的班次(我book完一陣先為意要停台北。。。)。因為係同一架機香港⇒台北⇒福岡,我地可以選擇响台北落機行個圈或者留响機上,咁就梗係落啦!仲好開心响手信店買鳯梨酥,買完先醒起回程都會停台北。


著陸福岡時已經晚上九點。今次落機好順利,行李一埋位就出嚟,坐埋的士到酒店先至九點半!!半小時生活圈!!真係半小時前先响飛機度行落嚟咋。令我有點懷念以前的啟德機場,因為娘家去啟德車程都只係三四分鐘。


唔好以為咁夜去到就係時候瞓覺,其實呢個day 1 都有安排行程㗎,就係去睇螢火蟲。好彩出發前like咗福岡的Facebook page,知道初夏有啲地方會有螢火蟲睇。但睇蟲的日子係六月上半的星期五、六、日晚,我地星期日到星期五返港喎!唯有把握呢個day 1 去睇啦。好彩螢火蟲開放到晚上十一點,我地九秒九離開機場,時間都算充裕。


地點係唐人町駅一間叫妙法寺的寺廟,離車站大約五分鐘步程。去到寺門口就見到個和尚企响度,問我地係咪嚟睇ホタル(螢火蟲),同我地講解吓注意的地方,就俾我地入內參觀。


講咗咁耐,一幅相都冇!因為入面係禁止攝影,就算可以拍攝都未必影到啲乜,因為入面都好黑。但我相信,最美麗的畫面用心眼記得最清楚。講真,螢火蟲的數量不太多(聽聞六月中會再多啲),畫面未至於好震撼,但响黑麻麻的寺廟加上夜晚涼涼的夏風睇住一點點光飄飄吓,我想起日劇蛍の光,好有初夏的情懷呢。


 photo rsIMG_0522copy_zps856b62f1.jpeg


賞完螢火蟲和尚就俾咗呢張遊覧証我地留為紀念。
真係好難唔愛上日本啊(驚嘆)(驚嘆)
很短但很開心的day 1~~

*:ღ ╠ ╣ a Ρpy ღ:*  ƪ(Ơ̴̴̴̴̴̴͡.̮Ơ̴̴͡)ʃ   ✰(◍ ⚈᷀᷁ڡ⚈᷀᷁  ◍)✰  *:ღ ╠ ╣ a Ρpy ღ:*



2 comments :

  1. 啊呀,雖然沒有相片但能夠感受到那份初夏的情懷呢
    不過我第一時間聯想到的是[再見螢火蟲]
    看來我真的是個悲觀主意者(汗)
    禁止攝影其實真的是好事
    不會擾亂螢火蟲的生態環境呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我top of mind都係諗到再見螢火蟲,呢套戲好深入民心,但真係太傷感啊。

      Delete

linkwithin

..