Saturday 7 December 2013

A little history of the world by E H Gombrich

說起來真係慚愧,本來今年諗住睇多啲書,點知買嚟買去到係食譜、日文教學書等。到幾個月前諗住的起心肝睇買咗好耐的East Meets West(彭定康著),但真係。。。讀到一半真係頂唔順;其實好多年前都嘗試睇過呢本書,但當時覺得好難好heavy-going就放棄咗,到咗今時今日總算睇得明,但實在太太太悶,越睇就越唔想睇。睇吓幾時有機會再睇。。。

前排睇蘋果日報見有介紹呢本A Little History of the World,上amazon見評價好唔錯就去Pageone買啦。反正我一直都想認識多啲歷史但唔知從何著手。


 photo 06by53p_zps4381f3ff.jpg


我覺得呢本書真係好啱我睇。本身作者係維也納(!!!)人,佢1935年寫時係寫德文。但到90年代時,响佢家人鼓勵下,將原本的德文版翻譯做英文。因為first edition係寫俾"young readers",所以成本書的tone都係好似聽緊爺爺講故事咁,你可以話感覺唔係好authoritative,但我覺得歷史咁complex,唔簡易啲真係好難入腦。

呢本書從石器時代講起,去到作者本身都經歷的第二次世界大戰。本身作者係歐洲人,對歐洲比較熟識(可以用六星期寫完本書!!我睇都用咗一個月),所以本書主要都係圍繞歐洲歷史,反正我都係對歐洲歷史比較有興趣。

唔睇真係唔知,其實二戰前的一兩千年歐洲都係長期處於動蕩,不停地打仗,可以生於呢個相對穏定和平的年代,真係十分感恩。而且一啲人和事並唔係想像中咁耐之前,例如,作者的爺爺原來已係經拿破崙年代的人,而作者本身亦有响維也納美泉宫見過emperor of Austria, Franz Joseph。

一直都覺得,越知得多,就越發現自己知得少,好想再搵其他歷史書睇吓,填補返啲gap,但去邊度搵本又淺白又深入的書呢。。。


題外話,本身作者係art historian,佢另一本書The Story of Art已經响我amazon shopping basket,睇吓幾時湊夠多幾本書就落扑鎚買先。



2 comments :

  1. 哈哈,我都嘗試過睇肥彭,真係睇一頁就自動關機。它依然新束束咁企係個書櫃裡面。 XD

    ReplyDelete
  2. 我仲有佢另一本not quite the diplomat @.@
    唔知何年何月先會睇完!

    ReplyDelete

linkwithin

..