Tuesday 23 October 2012

魔鏡變變變 @ GH旺角〔23.10.2012〕

又係咁啱搭巴士見到trailer,雖然估到係爛戲但都照睇,因為我太喜愛綾瀨遙(俾我見到做做封面的任何雜誌都會買,仲要唔捨得扔掉)。果然一如所料,含大量不合理情節,如果我得10歲入場睇可能好啲。但當中講到小朋友同大人各自的煩惱,大人想做細路、細路又想做大人,勉強都有少少共鳴嘅。陳生仲話有續集唔好預佢。同佢睇咁多套戲第一次咁講


Photobucket

綾瀨遙咁多套戲,最最最爛就係《開心直航》,爛到我睇完走去信和賣咗隻DVD,見到都眼冤!!!!
(係我第一隻睇完賣走的DVD,未睇的唔計)


No comments :

Post a Comment

linkwithin

..