Tuesday 20 December 2011

HAPPY ONE MONTH!! :: from wedding to honeymoon

happy ONE MONTH anniversary!!! 出篇blog紀念吓不如寫返一個月前的事啦。
先blog吓結婚後至上機短短廿四小時都冇。

20.11.2011 星期日:wedding day!!! 待blog

21.11.2011 星期一:good morning,响房食咗個相信係全年最luxurious的早餐(之前陳生仲話想落樓下餐廰食自助早餐,我話唔好掛,結完婚第日實超樣衰,留响房算喇),
鵝肝 + pouched egg + fresh fruits + juice + bread basket+ coffee
Photobucket


之後就hum hum聲執嘢,大家屋企人都上咗嚟幫手攞走啲物資,我同陳生就一齊打的還衫去,還完衫兩點半度。

好的唔靈醜的靈,竟然俾自己講中咗對眼真係腫得好樣衰,所以要睇醫生。但醫生四點先開,用咗大半個鐘响朗豪坊周圍行,都搵唔到太陽眼鏡,honeymoon點遮醜呢

醫生總係要浪費人的青春,佢差不多四點十五分先返到診所,好彩我早去排,第二個就到我。睇完啦啦臨去平時配眼鏡的舖頭買太陽眼鏡,返到屋企,五點幾 ...... 要沖涼、食飯、執行李!!!仲要同陳生同步上facebook轉status.

屋企人仲要俾壓力我又話點解唔早啲執,大佬呀廿號前掛住搞結婚嘢點執行李喎 ............. 另一邊廂,陳生趕住抱隻燒豬嚟我屋企回門。順理成章,呢隻咁可愛的豬就係今晚的晚餐,皮脆,正!!!
Photobucket

好彩,無驚無險,晚上九點幾响親人的送別下(遠道而來的親戚-真係唔知幾時會再見 ),上的士出機場.... 就好似平時咁,住得比我近機場的陳生總要我响機場等。

No comments :

Post a Comment

linkwithin

..